Er opsætningen virkelig plug-and-play med Nordic Stream?
Er opsætningen virkelig plug-and-play med Nordic Stream?
Jeg har overvejet at prøve noget nyt til TV derhjemme, og det her med IPTV lyder ret smart. Men jeg vil helst undgå alt for meget teknik – gider ikke rode med kabler og mærkelige indstillinger. Jeg har hørt, at man bare skal tilslutte boksen og så er man i gang. Er det virkelig så nemt? Jeg har et nyere TV og en god netforbindelse, så det burde vel være nok?
Re: Er opsætningen virkelig plug-and-play med Nordic Stream?
Det er faktisk så simpelt, som det bliver sagt. Jeg købte boksen, satte netværkskabel og strøm til, og den startede helt af sig selv. Alt var forudinstalleret, og jeg kunne bladre i kanalerne med det samme. Jeg kører det med IPTV, og har ikke skullet pille ved noget som helst. Det var lige præcis den nemme løsning, jeg havde håbet på – perfekt hvis man ikke gider teknisk bøvl.
Re: Er opsætningen virkelig plug-and-play med Nordic Stream?
Vi fik installeret en løsning i stuen, og det tog seriøst under ti minutter. Det, jeg bedst kan lide, er, at det hele bare fungerer – ingen softwareproblemer, ingen lange ventetider. Man trykker på fjernbetjeningen og er i gang. Det er ret rart, især når ungerne skal bruge det uden hjælp. De fandt hurtigt rundt i kanalerne, og det hele er ret overskueligt sat op.